Berita Terkini :

LATEST UPDATES

Apex anggap saingan sihat



MENDENGAR sorakan gemuruh penyokong-penyokong yang hadir di Stadium Nasional Bukit Jalil malam semalam ketika Apex masuk menggantikan Farizal, seolah-olah sebagai pengiktirafan Apex masih lagi unggul sebagai penjaga gol utama pasukan Kebangsaan.

Dan beliau akan tetap menjaga gawang pasukan Kelantan untuk saingan Piala Malaysia dan AFC nanti.

Amierul Hisham
TRW Bulletin
---

PENJAGA gol utama Harimau Malaya, Khairul Fahmi Che Mat atau lebih dikenali Apex menyifatkan cabaran daripada rakan sepasukannya, Farizal Marlias sebagai satu persaingan sihat dalam sesebuah pasukan.

Katanya, itu satu petanda yang baik kerana semua pemain cuba memberikan aksi yang terbaik kepada negara.

"Satu persaingan yang sihat. Saya puji semangat yang dimiliki Farizal.

"Apa yang saya lihat, Farizal seorang penjaga gol yang hebat. Beliau mempunyai kemampuan yang luar biasa," kata Apex melalui Khidmat Pesanan Ringkas (SMS) kepada Sinar Harian Online.

Apex berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan penjaga gol kedua kebangsaan, Mohd Farizal Marlias yang tekad untuk mengatasi pencapaian beliau dalam merebut posisi penjaga gawang utama kebangsaan.

SINAR HARIAN
.
Share this Article on :

0 comments :

Post a Comment

TRWTV tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.

 
© Copyright TRW MEDIA 2010 -2011 | By GEGAR 2015