Berita Terkini :

LATEST UPDATES

FAM macam siput

Biar LAMBAT asal "SELAMAT"

APA sebenarnya yang sedang terjadi? Mengapa FAM begitu perlahan dalam mengambil tindakan susulan menghantar bantahan rasmi kepada AFC?

Setelah pengurusan pasukan Bawah 22 menyatakan bantahan kepada pasukan Myanmar yang dikatakan telah menurunkan pemain berumur lebih daripada 22 tahun dalam kejohanan berkenaan, masih tiada tindakan "solid" yang dibuat oleh FAM.

Datuk Afandi Hamzah dilapurkan telah menyediakan notifikasi tujuan bantahan berkenaan selepas tamatnya perlawanan, tapi ia perlu dihantar kepada AFC dengan surat bantahan rasmi FAM. 

Masa bantahan akan ditutup pada jam 7 petang hari ini. Setiausaha Agong FAM, Datuk Azzuddin Ahmad, enggan membuat kenyataan. 

"Tunggu kita panggil sidang media nanti," kata beliau.

Dalam perkembangan yang lain, Ian Griffiths, Editor Senior untuk ESPN Star Sports di Singapura, mengesahkan ada cubaan untuk meminda umur pemain Malaysia, Thamil Arasu, di laman wiki pasukan oleh pihak yang tidak dikenali. Adakah ia suatu kesilapan, atau merupakan satu perbuatan khianat?

Amierul Hisham
TRWFM Bulletin
.
Share this Article on :

0 comments :

Post a Comment

TRWTV tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.

 
© Copyright TRW MEDIA 2010 -2011 | By GEGAR 2015