Berita Terkini :

LATEST UPDATES

Gero tidak bimbang bertemu Juara


Pemain yang dikenali sebagai Gero di kalangan penyokong Hijau Kuning ini terkenal dengan keupayaan membuat larian solo dan membuat sepakan padu ke pintu gol lawan. Pemain yang berasal dari Croatia ini diharap dapat menaikkan maruah pasukan Kedah dalam Piala Malaysia, setelah tersingkir dari Liga Super musim depan.

Gero dijangka akan digandingkan dengan seorang lagi penyerang tempatan, Khyril Muhymeen, untuk bersaing dalam kempen Piala Malaysia, di bawah kendalian jurulatih baru dari Croatia, Mario Tot.

Amierul Hisham, TRW Bulletin

---

GERC TIDAK GOYAH

PENYERANG Vedran Gerc tidak menunjukkan reaksi bimbang berikutan Kedah berada dalam kumpulan B bersama juara Liga Super dan Piala FA musim ini Kelantan, Terengganu dan juara Liga Perdana, Angkatan Tentera Malaysia (ATM).

Menurutnya inilah peluang terbaik bagi membuktikan kewibawaan sebenar untuk layak ke suku akhir bagi dijadikan penawar kepada ribuan peminat setia yang hampa setelah disingkirkan ke Liga Perdana musim depan.

“Kami tersingkir bukan kerana tiada kemampuan ataupun tidak memiliki barisan pemain berwibawa tetapi tidak bernasib baik.

“Saya terpaksa berehat selama sebulan setelah tapak kaki kanan retak dan hanya sekadar menjadi penonton saja ketika rakan sepasukan amat memerlukan khidmat saya.

“Saya sudah mula menjalani latihan sejak dua minggu lalu dan yakin dapat beraksi pada perlawanan pertama bertemu ATM 23 Ogos ini.

“Saya juga yakin dengan kewibawaan ketua jurulatih baru, Mario Tot dari Croatia yang sudah pasti akan merubah corak dan rentak permainan Kedah,” katanya.

METRO
.
Share this Article on :

0 comments :

Post a Comment

TRWTV tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.

 
© Copyright TRW MEDIA 2010 -2011 | By GEGAR 2015