Berita Terkini :

LATEST UPDATES

PERTEMBUNGAN EPIK!





Jika pada saingan Piala FA, pertembungan epik di antara Kelantan dan Terengganu berlangsung dengan penuh debaran dan kali ini pada saingan Piala Malaysia, Sekali lagi, Gergasi Pantai Timur Pahang, Terengganu dan Kelantan berada dikumpulan yang sama iaitu Kumpulan C untuk saingan piala malaysia 2013 yang di taja sepenuhnya oleh Watsons.

Saingan ini memberi impak besar kepada pasukan dari pantai timur kerana bakal menghadapi pasukan Negeri Sembilan yang kini popular dengan penyerang Nazri Nawi yang berjaya menjaringkan Hatrik pada saingan play-off Piala Malaysia. 

Pertembungan ini juga menyaksikan berlaku "keretakan" hubungan bersaudara di antara ketiga-tiga pasukan ini yang selama ini disatukan dibawah payung "THIS IS PANTAI TIMUR", dan kali ini ketiga-tiga pasukan ini bakal berentap satu sama lain. Dan peminat seluruh Malaysia juga yakin, bahawa kumpulan C ini bakal memberi saingan yang hebat dan bakal diberi tumpuan oleh semua peminat.

Namun, kenyataan pengurus pasukan TRW iaitu En Azman di akhbar Sinar Harian, yakin bahawa pasukan TRW dapat mempertahankan Piala Malaysia 2013 seperti mana tahun lepas. Selain itu, Bojan Hodak juga sudah melakukan persiapan awal dalam menghadapi saingan Piala Malaysia 2013 dan juga ini adalah membalas kepercayaan kepada pihak pengurusan kerana memberi kepercayaan pada Beliau setelah pasukan TRW menduduki kedudukan ke empat di saingan liga super 2013.

Apakah keputusan akan berlaku dalam pertembungan GERGASI Pantai Timur ini? Sama-Sama kita Saksikan!

This is PANTAI TIMUR!
Share this Article on :

0 comments :

Post a Comment

TRWTV tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.

 
© Copyright TRW MEDIA 2010 -2011 | By GEGAR 2015